داکت اسپلیت ایرانی بخریم

داکت اسپلیت ایرانی

داکت اسپلیت ایرانی بخریم

با توجه به شرایط بازار کنونی ایران و تامین قطعات و ایجاد شرایط آسان برای خدمات دهی، پشتیبانی مشتریان و خرید محصولات ایرانی که از لحاظ کیفیت با برند های خارجی مشابه باشند از اهمیت بالایی برخوردار است.
شرکت اورین تهویه آوا توانسته است با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و بهره گیری از تکنولوژی بومی سازی داکت اسپلیت را روانه بازار کند که دارای 4 فاکتور مهم می باشد.

قیمت مناسب داکت اسپلیت ایرانی

قیمت داکت اسپلیت

ایرانی در مقایسه با داکت های وارداتی 30% – 40 % ارزان تر بوده که این امر باعث می شود تا بتوانیم ارز بیشتری در داخل ذخیره کنیم و همچنین خانواده های ایرانی برای یک سیستم سرمایش و گرمایش به روز دنیا هزینه های کمتری پرداخت کنند. همچنین از لحاظ قیمتی، معمولا در هر ظرفیت، قیمت داکت اسپلیت R410  از داکت اسپلیت اینورتر پایین تر می باشد.

توان تولید در ظرفیت های خانگی – صنعتی -کارگاهی

توان تولید در ظرفیت های خانگی – صنعتی -کارگاهی شرکت اورین تهویه توانسته است دستگاه داکت اسپلیت وست کول را در ظرفیت های متفاوت خانگی و … تولید کرده و قسمت خلا در زمینه تولید صنعتی و کارگاهی این دستگاه در سطح کشور را پوشش دهد.

نصب آسان و راندمان کاری بالا در داکت اسپلیت ایرانی

نصب این دستگاه با توجه به بومی سازی که انجام شده و مشاوره از تیم نصب شرکت اورین تهویه بسیار آسان بوده و قابلیت جابه جایی و انتقال آن نیز به سهل ترین حالت ممکن امکان پذیر است. راندمان دستگاه بسیار بالا بوده و دستگاه توانایی استفاده 85% از انرژی خود را به صورت سیکل شبانه روزی دارد و مصرف دستگاه با توجه به استفاده از گازهای روز دنیا و استفاده از تکنولوژی اینورتر بسیار پایین بوده و این امکان را برای مشتری ایجاد می کند که بتواند با توان مصرف کم حجم بالای برودت و ایجاد سطح آسایش دائمی را برای دسترسی به ارمغان آورد.

مهترین گزینه ای که داکت اسپلیت ایرانی را از سایر داکت ها متمایز می کند نحوه خدمات دهی شرکت اورین تهویه می باشد که اولین مرکز خدمات آنلاین در ایران می باشد که می تواند در ۲۴ ساعت شبانه روز جوابگوی نیاز عزیزان چه در جهت خدمات فروش و چه در جهت خدمات پس از فروش می باشد.
اعتقاد مدیران شرکت اورین تهویه این است که مردم ایران لایق بهترین ها هستن و این شرکت تلاش می کند برای رفع نیازهای خانواده ایرانی در سیستم تهویه مطبوع با کیفیت و ارزان می باشد. داکت اسپلیت های وستن کول از بهترین سیستم های داکت ایرانی بوده که با اقبال مصرف کنندگان عزیز مواجه شده است. این محصول در دو نوع داکت اسپلیت اینورتر وست کول و داکت اسپلیت R410 وست کول در بازار عرضه شده اند.

کارشناسان ما بهترین سیستم های تهویه مطبوع را با توجه به نیاز کارفرمایان ارائه می کنند. جهت ارتباط با کارشناسان ما، می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمایید.

021-86045148
021-86045162

نظری ثبت نشده است، اولین نفر برای ارسال نظر باشید

فرم ارسال نظر