تاریخ برگزاری نمایشگاه ساختمان مشهد 1402

تاریخ برگزاری نمایشگاه ساختمان مشهد 1402

نمایشگاه بین المللی ساختمان و سیستم های تهویه مطبوع مشهد 1402

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی سال 1402 از تاریخ 23 لغایت 26 خرداد ماه برگذار خواهد شد.

شرکت اورین تهویه نیز همانند سابقه درخشان خود و رزومه ی ستودنی که دارد، در این نمایشگاه بسیار پر قدرت حضور خواهد داشت.
زیرا این نمایشگاه بین المللی در مشهد، از رویداد های مهم در زمینه سیستم های تهویه مطبوع بوده و موجب پیشرفت چشم گیر در صنعت ساختمان می شود.
در این نمایشگاه، شرکت های متعدد از محصولات جدید خود رونمایی کرده، ایده های جدید رد و بدل شده و در راستای توسعه و همچنین افزایش سطح کیفی سیستم های تهویه مطبوع در ساختمان ها قدم بر میدارند.
شرکت اورین تهویه، نماینده انحصاری برند های استثنایی وست کول (WestCool) وستن ایر (Westen Air) وستنوم (Westenom) نیز از نسل جدید محصولات خود پرده برداری خواهد کرد.
با مشارکت شرکت اورین تهویه در نمایشگاه مشهد، حضدار می توانند از محصولات حرفه ای و مدرن و همچنین متفاوت وستن بازدید کرده و فرصتی عالی می باشد برای محاوره بازدید کنندگان با تیم فنی و مهندسی شرکت اورین تهویه.
نمایشگاه بین المللی ساختمان، از مهم ترین و بزرگترین رویداد های تجاری و صنعتی در حوزه سیستم های سرمایش و گرمایش است.
در این نمایشگاه بالغ بر ده ها هزار بازدید کننده حضور پیدا خواهند کرد و همچنین صد ها مشارکت کننده نیز از محصولات خود رونمایی خواهند کرد؛شرکت کننده های توانمند داخلی و خارجی که در راس آنها شرکت اورین تهویه می درخشد.

نمایشگاه بین المللی مشهد از ساعت 16 الی 21 در چهار روز متوالی، داخل سالن های ابوسعید و مولوی برگزار می شود که شرکت اورین تهویه، صمیانه میزبان حضور گرم و ارزشمند شما عزیزان می باشد.
این نمایشگاه فرصتی است برای شرکت های فعال در این صنعت تا محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند.
شرکت اورین تهویه نیز دستاورد های نوین خود را ارائه خواهد.
بی درنگ این نمایشگاه جزو رویداد های بسیار قدرتمند در حوزه ساختمان خاورمیانه خواهد بود.

از کشور های مختلفی از جمله اتریش، ترکمنستان، آلمان، چین، ترکیه و غیره در این رخداد حضور پیدا خواهند کرد که در زمینه تولید مصالح ساختمان، دکوراسیون، معماری، سیستم های تهویه مطبوع، لوازم الکترونیکی و امنیتی ساختمان، آسانسور، پله برقی، خدمات فنی مهندسی، لوازم وتاسیسات ساختمان، نقاله وسیستم های متحرک، لوازم و ماشین آلات کارگاهی، سیستم های سازه ای، نازک کاری، آموزش و تشکل های حرفه؛ فعال هستند.

ایده ای بهتر برای زندگی بهتر

نظری ثبت نشده است، اولین نفر برای ارسال نظر باشید

فرم ارسال نظر