معرفی و آنباکس اسپلیت های سری N وستنوم

کولر گازی سری N

معرفی و آنباکس اسپلیت های سری N وستنوم

معرفی اسپلیت های سری ان وستنوم

کولر گازی های سری N وستنوم (Westenom)، نسل جدیدی از سیستم های تهویه مطبوع و دیگر شگفتی شرکت اورین تهویه می باشند که از فناوری مدرن بهره برده است.
طراحی این دستگاه به گونه ای است تا ضمن داشتن جلوه ای خیره کننده، راندمان بالایی داشته باشد و از انرژی کمتری استفاده کند.
این دستگاه ها در ظرفیت های 9000 الی 30000 عرضه می شوند و از گاز مبرد R410 بهره می گیرند.

 

 

 

N-Series Westenom Split

اسپلیت های سری N وستنوم بسیار حرفه ای کار کرده و با فناوری نوین خود از دقت بسیار بالایی برخوردار بوده و مزیت های فراوانی دارند.
تنظیم دقیق دمای فضا، از ویژگی های آن است.
دیگر مزیت خوب کولر گازی های وستنوم، برخورداری از فیلتر پلاسما و گرد و خاک است که موجب می شود تا دستگاه به شکل بسیار دقیق هوا را تنظیم کند و تا حد امکان، آلودگی های هوا را ضمن تنظیم دما، از بین ببرد.این فرایند و نحوه ی عملکرد آنرا در مقاله ای جدا ارائه داده ایم.
دیگر مزیت کاربردی آن تنظیم پرتاب باد است.

 

 

طراحی و ساخت اسپلیت سری ان وستنوم

همانند تمامی محصولات شرکت اورین تهویه، برای طراحی این نسل از اسپلیت ها از بهترین کارشناسان و مهندسان سرشناس بهره گیری شده.
رنگ این سیستم ها سفید براق بوده و ریزه کاری هایی بر روی یونیت داخلی اجرا شده است. در روی پنل نوار نقره ای رنگی کار شده است که موجب زیبایی بی اندازه آن شده است.
در ساخت این اسپلیت ها از بهترین و با کیفیت ترین متریال استفاده شده که به مراتب زبانزد هستند.
ماده های استفاده شده برای ساخت این دستگاه ها جهت بالا بردن کیفیت ساخت آن بوده و همچنین نیز برای سازگاری با شرایط و دوام بیشتر است.
فن یونیت خارجی کندانسور سری N اسپلیت های وستنوم از پلاستیک مرغوب بوده تا کندانسور در بازه زمانی بسیار کوتاهی و به سرعت خنک شوند.
در کولر گازی های قدیمی همانطور که مشهود است، کندانسور بعد از ساعت ها کارکرد داغ کرده و ذما اجزای یونیت بالا می رود. در نسل جدید اسپلیت های وستنوم طراحی و ساخت به صورتی بوده تا تمامی نواقص رفع شده و سطح امکانات را ضمن پایین آوردن استهلاکی، بالا ببرد.
از مهمترین ویژگی ها در ساخت کندانسور این کولر گازی ها میتوان به رادیاتور داخل یونیت خارجی اشاره داشت که دارای رادیاتور دو قطبی هستند و این موضوع سبب می شود تا دستگاه طی مرور زمان رسوب نزنند.
در یونیت داخلی یا پنل دستگاه، خروجی (Four Way) و یا پرتاب باد چهار جهته کار شده است. در اسپلیت های قدیمی و غیر استادارد کاملا مشهود است که باد به صورت کم فشار و یا بسیار با شدت به صورت تمرکزی بر روی یک خط پرتاب می شود که ممکن است افراد را آزار دهد. اما با قابلیت پرتاب باد چهار جهته و حسگر های مدرن اسپلیت های سری N وستنوم، باد در تمامی جهات و همچنین در تمامی نقاط خانه به شکل یکسان پرتاب شده و دارای بالانس می باشد.

در این ویدیو شاهد معرفی و شرح اطلاعات کامل این محصول توسط کارشناس فنی سیستم های تهویه مطبوع شرکت اورین تهویه، اقای سامان حلاج، می باشیم.

ایده ای بهتر، برای زندگی بهتر

نظری ثبت نشده است، اولین نفر برای ارسال نظر باشید

فرم ارسال نظر