واردات لوازم نصب رادیاتور های آلومینیومی

درپوش ماسوره

واردات لوازم نصب رادیاتور های آلومینیومی

واردات لوازم نصب رادیاتور های آلومینیومی (درپوش ماسوره هفت تکه West Cool)

درپوش ماسوره وست کول

شرکت اورین تهویه آوا وارد کننده لوازم آلومینیومی درپوش های ماسوره هفت تکه از جنس آهن را از کشور چین با بالاترین کیفیت و میکرون بسیار بالا،با مرغوب ترین قیمت وارد کرده است.

شرکت اورین تهویه آوا با توجه به سابقه طولانی و درخشان خود در سیستم های سرمایشی و گرمایشی و با بررسی نیاز های کشور،جهت تأمین آنها و در راستای تولید و افزایش سطح آسایش جامعه و همچنین ایجاد فضایی برای رقابت در زمینه سیستم های گرمایشی پا به عرصه نهاده است.

یکی از برگ های زرین این شرکت،واردات درپوش های رادیاتور آلومینیومی با برند مطرح وست کول (West Cool) می باشد.

در پوش ماسوره هفت تکه وست کول از جنس آهن و با کیفیت فوق العاده بالا و پوشش رنگی است که جهت عدم خوردگی می باشد و دارای پنج تا هفت سال گارانتی و وارانتی است.

اجزای درپوش ماسوره رادیاتور از هفت تکه تشکیل شده است.

• چهار تکه درپوش یک اینچی که در چهار طرف رادیاتور بسته می شود؛دو تکه به صورت چپ گرد و دو تکه به صورت راست گرد هستند.دو تکه از آنها در ورودی و خروجی آب سرد و گرم قرار میگیرند.

• یک عدد هواگیر که در قسمت بالا ی رادیاتور بسته می شود؛در این حالت هوای ایجاد شده به صورت طبیعی خارج شده و هواگیری به بهتیرن شکل ممکن انجام می شود.

•یک عدد درپوش 1.2 اینچی که در قسمت پایین در سمت مخالف شیر رادیاتور نصب شده و برای پر کردن رادیاتور است.

•یک عدد آچار هواگیری که جهت هواگیری رادیاتور در فصل سرما کاربرد دارد.

°  در مجموع درپوش ماسوره هفت تکه ی رادیاتور برای رادیاتور های پره ای مورد استفاده قرار می گیرد.سیستم انفجاری در پوش ماسوره وست کول مطابق تصویر زیر نمایش داده می شود.

 

 

درپوش ماسوره رادیاتور

نظری ثبت نشده است، اولین نفر برای ارسال نظر باشید

فرم ارسال نظر