مدیر عامل اورین تهویه

مهندس سهیل خطیب

مدیر عامل اورین تهویه

مدیر عامل شرکت اورین تهویه آوا سهیل خطیب

شرکت اورین تهویه آوا با مدیریت جناب آقای سهیل خطیب ابتدا در سال 1375 با عنوان تاسیسات ام جی شروع به فعالیت در زمینه فروش انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی تهویه مطبوع از جمله کولر گازی، داکت اسپلیت، فن کویل، چیلر، مینی چیلر، سیستم اسپلیت مرکزی، پکیج، رادیاتور و… نمود. سپس در سال 1389 با گسترش فعالیت های خود با تاسیس سایت فروشگاهی مهاجر در زمینه فروش انواع محصولات تهویه مطبوع در برندهای مختلف موفق به کسب رضایت مشتریان در سراسر کشور شد.

مدیر عامل شرکت اورین تهویه آوا همواره با تکیه بر شعار “ایده ای برای زندگی بهتر” تلاش کرده تا بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت بالا در ساختار و بهره مندی از تجهیزات پیشرفته بر اساس تکنولوژی های روز دنیا و استاندارد های تضمین کیفیت اروپا تولید و به مصرف کنندگان ارائه نماید. از دیگر هدف های این مجموعه تولید محصولاتی با قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی و سازگاری بالا بامحیط زیست می باشد، تا توانسته باشد در مسیر ایجادی جهانی سبز و سالم نقش مهمی ایفا کند.

 

سهیل خطیب

سهیل خطیب

مدیرعامل شرکت اورین تهویه آوا جناب آقای سهیل خطیب علاوه بر واردات محصولات مختلف سرمایش و گرمایش در سال 1393 شروع به فعالیت در زمینه تولید محصولات خود با برند اختصاصی وستن ایر، وست کول و وستنوم نمود. همچنین با بکار گیری پرسنل های متخصص و مجرب در زمینه های تولید، فروش و خدمات پس از فروش توانسته در بازار تهویه مطبوع رضایت مشتریان را کسب نماید.

علاوه بر آن با ارائه محصولاتی با کیفیت مرغوب و گارانتی معتبر این امکان را فراهم کرده تا در انواع پروژه های خصوصی و دولتی مانند شرکت فراورده های نفتی، سازمان زندان ها، اداره گاز، شرکت پتروشیمی، بانک ها، مخابرات، جهاد کشاورزی، بیمارستان ها، مجموعه های ورزشی، رستوران ها، ساختمان های اداری و مسکونی بکار گرفته شود.
جناب سهیل خطیب با ایجاد نمایندگی های فروش محصولات متنوع شرکت های معتبر داخلی و خارجی امکان خرید کالاهای متنوع با ضمانت گارانتی اصلی را در سراسر کشور برای مشتریان امکان پذیر کرده است. از توانمندی های این مجموعه می توان به طراحی و اجرای سیستم های آبرسانی، موتوخانه مرکزی و صنعتی، سیستم های استخر و سونا، سیستم های سرمایش و گرمایش از کف، فروش و ارائه خدمات پس از فروش انواع پکیج های گرمایشی، رادیاتور، فن کویل، کولر گازی، داکت اسپلیت، چیلر و سیستم اسپلیت مرکزی در انواع مدل و ظرفیت های مختلف اشاره نمود.

 

مدیر عامل شرکت اورین تهویه

نظری ثبت نشده است، اولین نفر برای ارسال نظر باشید

فرم ارسال نظر