بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اورین تهویه

بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اورین تهویه

شرکت اورین تهویه بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی خود را در نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشندشت از تاریخ یازدهم تا پانزده بهمن ماه به مدت 5 روز برگذار نمود. این نمایشگاه در سه سالن a،b و c در نمایشگاه امیرکبیر اصفهان با حضور 98 برند و شرکت های معتبر سراسر کشور که محصولات، دستاوردها، و خدمات خود را نمایش گذاشتند. در این نمایشگاه 98 شرکت از استان های تهران، اصفهان، البرز، گیلان، قزوین، چهارمحال بختیاری، مشهد، هرمزگان و کیش حضور یافتند و در فضای 15 هزار متر مربعی این نمایشگاه از ساعت 10 تا 18 روزهای 11 تا 15 بهمن ماه به ارائه توانمندی های خود پرداختند.
شرکت هایی که در نمایشگاه اصفهان حضور داشتند در انواع زمینه های مختلف از جمله تجهیزات سرمایش و گرمایش، سیستم های گرمایش داخلی (تجهیزات و سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع)، سیستم های گرمایشی (دیگ بخار، دیگ روغن، دیگ بخار، سیستم های هوشمند کنترل گرمایش، انرژی های نو و تجدیدپذیر، سیستم های تابشی، سیستم های گرمایش از کف)، کندانسور، پکیج های سرمایشی، انواع فن و فن کویل، پمپ های چگالنده سرمایشی و پمپ های حرارتی، انواع هواکش و دمپر، انواع رادیاتور و حوله خشک کن، شیرآلات ساختمانی و صنعتی، انواع دریچه تنظیم و فیلتر هوا، سیستم های رطوبت زا و خشک کن، سیستم های پالایش هوا، پرده هوا، دوش هوا، اتاق های پاک، انواع هود، تجهیزات تصفیه آب، سیستم های فاضلابی و رسوب زدا، مشعل و تجهیزات اطفای حریق، مبدل و عایق های حرارتی و برودتی فعالیت دارند.
همچنین از جمله برندهای معتبری که که در این نمایشگاه حضور داشتند می توان به برند ایران رادیاتور، پاکمن، گیتی کالا ایرانیان، ایرتمپ، نوید پمپ اسپادان، یوتاب تهویه آریا، آتور صنعت، ایمرگاز، جهان پمپ و تابان تهویه سپاهان اشاره نمود. از ویژگی های نمایشگاه اصفهان حضور اساتید و مهندسان برتر و اختصاص 25 درصد از فضای نمایشگاه که در دوره های قبل حضور نداشتند و اهمیت به تولیدات داخلی با شعار سال می باشد. شرکت اورین تهویه نیز با حضور و فعالیت در این نمایشگاه سعی در ارائه خدمات و توانمندی های خود در عرصه تهویه مطبوع داشته است.

 

 

مشاهده ی سه بعدی نمایشگاه اورین تهویه

نظری ثبت نشده است، اولین نفر برای ارسال نظر باشید

فرم ارسال نظر