پمپ سیرکولاتو وست پول

پمپ سیرکولاتور وست پول

پمپ سیرکولاتور وست پول (WestPool) برای به گردش در آوردن آب در سیستم های گرمایش و سرمایش و همچنین در برج های خنک کننده کاربرد دارند. این دستگاه جزو پمپ های سیرکولاتور خطی بوده و بدنه این پمپ ها از چدن و پروانه آنها از برنج ساخته شده است. که موجب شده تا پمپ های وست پول قادر باشند تا در دمای 100 الی 130 درجه سانتی گراد به نحو احسنت کار بکنند. از پمپ سیرکولاتور وست پول می توان در محیطی تا حداکثر دمای منفی 40 درجه استفاده کرد. در ساخت پمپ های وست پول از متریال ناب و فراتر از استاندارد ها استفاده شده است. که موجب شده تا این پمپ ها به محصولاتی با کیفیت و راندمان بالا ضمن مرغوب به صرفه بودن از نظر قیمت و مصرف انرژی، تبدیل شوند. پمپ های سیرکولاتور وست پول به صورت سه سرعته سرمایشی و گرمایشی هستند و به راحتی قابل نصب اند و نیز در کاربری های متفاوت در راستای افزایش فشار آب مورد استفاده قرار می گیرند.

این پمپ ها قابل استفاده در انواع سیستم های تهویه مطبوع و موارد مختلف است. از جمله استخر، پمپ شوفاژ، پگیج، سیستم های صنعتی، سیستم های شست و شو، سیالات شیمیایی، سیستم های خانگی و غیره.

پمپ های وست پول با دور الکتروموتر 1500 دور و 3000 دور تولید شده و می توانند حداکثر دبی 1000 متر مکعب و ارتفاع 100 متر را پمپاژ کنند.

تمامی پمپ های سیرکولاتور وست پول به یک شکل نصب می شوند و نصب راحتی نیز دارند.

بررسی اجمالی

1. الکتروموتور: الکتروموتور از نوع آنکرون بوده است. و در راستای چرخش پره های پروانه، انرژی الکتریکی را دریافت کرده و آنرا به شفت و پروانه منتقل می کند.
2. محور(شفت): شفت، میله ای است از جنس استیل که به یاتاقان متصل شده و جریان حرکتی را از الکتروموتور گرفته و به پروانه انتقال می دهد.
3. کوپلینگ: از کوپلینگ فنری برای انتقال حرکت از الکتروموتور به شفت و در نتیجه به پروانه، استفاده شده است.
4. کاسه نمد(سیل مکانیکی):  کاسه نمد جهت عدم نفوذ آب به داخل یاتاقان تعبیه شده است. که مانع ایجاد خلل در یاتاقان و سایر بخش های پمپ می باشد.
5. یاتاقان: هنگام حرکت اجزای گرداننده و ثابت پمپ، از یاتاقان به منظور حفظ و تراز نگه داشتن آنها استفاده شده است.
6. پروانه پمپ: پس از شروع کار الکتروموتور، شفت به حرکت درآمده و موجب چرخش پروانه می شود که روی آن سوار است. چرخش پروانه به صورت گریز از مرکز، سبب انتقال نیرو از الکتروموتور به سیال است که سرانجام آب را با فشار به حرکت در می آورد.

1. سه سرعته گرمایشی و سرمایشی
2. جنس بدنه از چدن و جنس پروانه پمپ از برنج
3. کیفیت ساخت و راندمان بالاتر
4. حجم صدای کمتر نسبت به سایر پمپ ها
5. مصرف انرژی الکتیریکی پایین
6. مجهز به شفت فولادی ضد زنگ
7. قابلیت کارکرد به صورت مداوم و سازگار با دمای محیط تا 40 درجه
8. 2 سال خدمات پس از فروش و 1 سال گارانتی

  • گردش سیال از دمای 10- تا دمای 130 درجه سلسیوس داخل سیسم های تهویه مطبوع
  •  انتقال سیال در جریان ثابت به تمام سیستم و همچنین از مهم ترین مزیت های پمپ سیرکولاتور وست پول حفظ دمای سیال داخل سیستم است.
  • پمپ سیرکولاتور وست پول با بهره گیری از متریال خوب و طراحی مناسب، بسیار خوش ساخت بوده و از کیفیت و راندمان بالایی برخوردار است.
  • این دستگاه ها نصب آسانی داشته و به راحتی راه اندازی می شوند.

این دستگاه از سری محصولات کم مصرف اورین تهویه می باشد.در ذیل برچسب مصرف انرژی این مدل به نمایش گذاشته شده است.

1 سال ضمانت و گارانتی پمپ و سایر قطعات

2 سال خدمات پس از فروش

Circulator Pump

پمپ سیرکولاتور وست پول

انواع پمپ سیرکولاتور وست پول

 

پمپ سیرکولاتور وست پول در سایز ها و انواع مختلفی تولید می شود که به ترتیب ذکر شده است:

 

 

پمپ های سیرکولاتور در تمامی سایز ها به یک نحو بر خط لوله، در مسیر صحیح قرار گرفته و نصب می شود. در مراحل بعد توسط پیچ موجود بر روی پمپ، آنرا هواگیری کرده و همچنین جهت حرکت آب داخل سیستم را باید مورد بررسی قرار داد. در اخرین وحله به وسیله سوییچ تعبیه شده بر روی پمپ، می توان دور پمپ را تنظیم کرد و پایین آورد.

انواع پمپ سیرکولاتور وست پول
pump

نکات نصب و گارانتی پمپ سیرکوله وست پول

برای تهیه و نصب پمپ سیرکولاتور وست پول نکاتی وجود دارد که حائز اهمیت است. محاسبه هد پمپ، افت فشار طولی و محلی، محاسبه ارتفاع و دبی پمپ از جمله مسائل مربوط به تهیه و انتخاب پمپ سیرکولاتور هستند. در رابطه با نصب هم موردی که باید به آن توجه داشت، نصب پمپ در مسیر رفت یا مسیر برگشت است و به دلیل دارا نبودن پمپ سیرکولاتور به قابلیت مکش منفی، حتما باید درون محفظه حلزونی الکتروپمپ به صورت مداوم آب وجود داشته باشد. در آخر دمای محل قرار گیری پمپ هست که باید کمتر از 40 درجه باشد.

تمام پمپ های سیرکولاتور وست پول